19 september 2014

Den mosterliga plikten

Sitter just nu och väntar på att min syster ska komma hit och göra sin mosterliga plikt (även om det ännu är en mage hon är moster åt). Jag har beordrat henne att ta med mysbyxor och choklad. Förhoppningsvis vill hon även sympatisova senast klockan 22:30, plocka upp saker som jag tappar på golvet och putta på om jag under denna helg måste gå uppför en trappa. I gengäld kan jag sucka festligt när jag ställer mig upp ur soffan samt bjuda på coola sparkshower med böljande mage.

Tror vi har en bra deal här.


Det är upp till Umeå att bjuda på sol. Lite får man faktiskt kräva av en stad som kallar sig Kulturhuvudstad.

2 kommentarer:

  1. Låter som en bra helg! :) Och vädret kan man nog inte klaga på den här helgen heller. :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...