5 december 2013

Prisutdelning Forma Books Blog Award (eller FBBA om man vill låta som en basketliga)

Denna vecka har innehållit en mycket ovanlig tisdag. Dels fick jag hänga med min syster och ägna mig åt det vi brukar ägna oss åt (äta), dels fick jag träffa en drös trevliga bokbloggare i samband med prisutdelning (tjusigt) och dels fick jag gå in på tre olika Pocketshop och suktande titta på anteckningsböckerna (köpstopp). Ibland inträffade flera av de här ovanliga sakerna simultant till och med (fröjd).

Här kommer några mer eller mindre suddiga bilder från prisutdelningen, som så ståtligt ordnats av Forma Books. Tack för en trevlig kväll alla ni som var där!


I det här rummet var det inte. Men i mitt framtida hus ska jag ha lika snygga julstjärnor. Sak jag har tänkt på så här dagen efteråt: Är jag en boknörd på riktigt? När jag stod här tänkte jag nämligen väldigt lite på August Strindberg/röda rum och väldigt mycket på HISTORIEÄTARNA HAR VARIT HÄR!


Fina vinnare! Från vänster: Marcusbiblioteket – Årets bokblogg, Bokunge – Årets bokrecension, och Sista timmen – Årets nischade bokblogg. Suddigheten beror helt på Berns brist på 60 watt (se föregående inlägg) även om jag försökte fota när någon annans blixt blixtrade. Obs: Svårt.


Det omtwittrade citronfluffet förtjänar ett hedersomnämnande i sammanhanget. Fluff!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...