25 november 2012

Vinnarna!

Tävlingen är nu avslutad och vinnarna utsedda. Många hade alla rätt så jag fick med hjälp av resesällskapets högra arm och en burk med lappar lotta fram tre vinnare. (Somliga tyckte att vi egentligen borde ha bollar i skålar, som när de lottar grupperna i fotbolls-VM, medan jag tyckte att man får ta vad man har.) Evig ära och ett presentkort på Adlibris tillfaller härmed:

Beas bokhylla,
Adam S
&
C.R.M. Nilsson

Stort grattis!

Och här är de rätta svaren:
1. Hjärtdjur
2. Den goda jorden
3. Mellan de två slotten
4. Mörka alléer
5. Nässlorna blomma
6. Den grå skrivboken
7. Det stora kriget
8. Flugornas herre
9. Söndagscitroner


Bra kämpat alla som deltog! Särskilt imponerad är jag av att alla klarade nummer 6, den glömde jag till och med själv bort vad den skulle vara när jag satte ihop allt.

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...