4 november 2011

Här står jag utan slutet på boken

NOOOOOOOOOOO!!!

Idag skulle jag lyssna på sista delen, upprepar: SISTA DELEN av Jenny Jägerfelds roman Här ligger jag och blöder på sr.se (den har varit radioföljetong där och är världens bästa sak när man lagar mat).

Men! Den fanns bara kvar på sajten till och med den 2 november! 2 november! Det var ju i förrgår! Hur tänkte de nu?

Så nu har jag skalat potatis och morötter och hittat på femtioelva alternativa slut. Ska bli himla spännande att få veta vilket som är rätt.

3 kommentarer:

  1. Neej!
    Fasiken vad segt! Hatar nar det hander, man langtar efter slutet och sa ar det inte tillgangligt HAR och NU! For det ar ju da man vill ha det!

    SvaraRadera
  2. Jag som så gärna vill läsa boken hade ingen aning om att den hade gått på radio!

    SvaraRadera
  3. Det går en del bra där! Just nu lyssnar jag på "En gåtfull vänskap", som ligger ute till sista november. Bara en liten påminnelse till mig själv...

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...