11 november 2011

Egentligen är jag mot kedjebrev men...

... när de går ut på att hylla folk är jag klart för.
Liebster blog=favoritblogg!
(enligt Google translate, så alla missförstånd skyller jag på Google.)

Det hade jag aldrig kunnat tro när jag startade Nobelprisprojektet och skrev små inlägg om tändsticksaskar som jag tvingade resesällskapet att läsa. Att folk faktiskt skulle 1) läsa bloggen, 2) komma tillbaka fler gånger, och 3) tycka mycket om den!

STORT TACK till Therese, som också läser Nobelpristagare :) och till Emma, som läser allt, verkar det som ;) för att ni skickade den här awarden vidare till mig och Nobelprisprojektet. Glad!

De 5 gyllene reglerna för awardutdelning:

1. Klistra in awarden på din blogg.
2. Tacka personen som gav er awarden och länka till bloggen.
3. Välj ut fem personer som du vill ge awarden till.
4. Lita på att dessa sprider kärleken till andra bloggare.
5. Och det viktigaste: Ha roligt och stötta varandra.

Jag skickar därför vidare till ett gäng bloggar som jag gillar. Kolla in!

Tystnad, för att de har världens snyggaste header ever ever. Sen skriver de visst om böcker också och det är najs.

Två träd i en bokskog, för att de skriver så bra. Det är liksom läsningskänslor i recensionerna. Nu var det ett tag sedan det kom ett inlägg och jag saknar träden i bokskogen!

Bokcirkus! för att de har världens roligaste namn och är så många som bloggar att man aldrig blir less. Och en gång hade de en bild på en spetsduk. Spetsduk=coolt.

Vardagslinjer för att Ida ritar vardagen roligt ärligt och med en twist. Gillar mycket!

TidningsIda för att jag blir så sugen på att läsa de böcker hon skriver om! Många titlar på min "Böcker-jag-är-intresserad-av-lista" kommer därifrån. Bra men farligt ...

Så! Klick klick! Iväg och fröjdas!

3 kommentarer:

  1. Oj, tack! Ja, vi har somnat in lite. Får se om vi kan vakna till liv snart. Jag läser mest litteratur till min magisteruppsats just nu, all annan läsning går supersegt.

    För övrigt så gillar ju jag dig, men det vet du nog redan :)

    SvaraRadera
  2. Tusen tack. Vad glad jag blir av att höra att du får idéer från vad jag har läst :)

    SvaraRadera
  3. ja, kurslitteratur kan verkligen döda all läslust. Jag tror inte att jag läste mer än fem böcker per år när jag pluggade. Fem vanliga böcker alltså. (The horror! så här i efterhand... )

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...